søndag, oktober 08, 2006

mere weekend

For at kunne retfærdiggøre månedens mulige kage- og slikorgier vil jeg her nedfælde gårsdagens strabadser:
  • Stå op kl 5.30 - cykle til silkeborg banegård i silende regn
  • cykle op til bekendt i Århus for hente nøgle - i drypregn
  • cykle hen og hente kamera - silende regn
  • cykle ned og hente journaliststuderende - spredte byger
  • cykle til Tranbjerg for at lave reportage om Hardball - småbyger
  • spille hardball lidt under 2 timer (For fanø det var sjovt, men blev også pryglet godt og grundigt og ramt alle mulige og umulige steder!)
  • Cykle hen til journaliststuderende for at hente golfkøller
  • Cykle til golfbane og spille golf.
  • Cykle ned og aflevere golfkøller og aflevere kamera tilbage på tv-station - husker nøgler men glemmer nøglekort, forsøger halvhjertet at springe over hegn.
Da jeg endelig kom hjem stod der 41,3 km på cykelcomputeren og jeg var fuldstændig bombet - hvorfor udsætter man sig selv for sådan noget på sin fridag?!

I dag skulle jeg altså tidligt op for at køre ned og aflevere kamera og genfinde min skoletaske - stod møgtidligt op, for uden min skoletaske og dermed min computer har jeg ingen idé om hvad dagen bringer, så i fald at jeg skulle møde kl 8-9 måtte jeg jo hellere være tidligt på den. Jeg skulle møde kl 12 - og har lige sovet 1 time på tv-stations bløde sofa.

jeg trænger til mere weekend.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvilken TV-station ?

Dan sagde ...

Du skulle tage at komme forbi og tage et gratis slag golf på integrationsgolfbanen det er intens fedtforbrænding (ikke at du trænger det var tydeligt da morten og du ved sidste sammenkomst leverede aftenens mest sexede cocktail på dansegulvet med trøjerne over ansigtet:) og a-lotta-fun!

Tv stationen er en af de frivillige af slagsen helt uden biler til at fragte de ambitiøse tv-spirer rundt!