tirsdag, marts 06, 2007

Hvad man ikke har i hovedet må man have i benene

Efter at have banket løs på diverse tandhjul her over weekenden har jeg nu endelig lokaliseret den nok egentlige årsag til at kæden konstant hopper af. Det store tandhjul var dog skævt og jeg fik det rettet ind med et par velplacerede slag med en svensknøgle, men jeg er bange for at det her kommer til at kræve mere fingersnilde. Måske lim eller tape kan klare det midlertidigt indtil jeg kommer hjem til far.



(Hej Far, nu er du forberedt på hvad der skal repareres denne gang. Mon ikke vi kan klare det med sådan en kædesamler? Det skader nok ikke kæden bliver et led kortere alligevel.)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

jo jo endnu engang må den gamle finde værktøjet frem, og kikke dybt i gemmerne efter reservedele til en brugt cykel, tyggegummi og sejlgarn er udgået men vi finder nok noget tape og en limpistol, så kom du bare min lærde søn

faderen