fredag, april 14, 2006

Vinderen af den store GÆT-ET-PATENT-QUIZ - Part II

I al hast har jeg lavet min første flash film. Det er slet ikke så svært egentligt, det kræver bare en enorm mængde tålmodighed.

Svaret på konkurrencen var naturligvis at Patent 1 og Patent 3 havde et seksuelt formål, hvor obskurt dette end må være. Patent 2 var et redskab til at holde en stok - der var desværre ikke uddybende billeder til de to andre patenter, så det er op til Jeres fantasi hvordan de skal anvendes.

Vinderen af konkurrencen vinder med en stor længde foran konkurrenterne - delvist fordi kun gæt posted i kommentarene på hjemmesiden tæller med og delvist fordi han med stort held gættede hvilke firmaer der har taget patenterne.

Vinderen af konkurrencen og mit mesterværk af en flash film kan ses her.

Bemærk ironien, intensiteten, livet og energien!

Jeg kalder den ved det påtagede kunsteriske navn: "karma boomarang".

(har lige opdaget at filmen måske løber lidt hurtig. Man kan altså højreklikke og spole frem og tilbage hvis man ikke læser hurtig nok til at læse hyldesten)

2 kommentarer:

Bjørn Sivertsen sagde ...

så siger jeg tak selv om jeg ikke er sikker på at det er mig der er på billledet, for man kan ikke pause i din film

Bjørn Sivertsen sagde ...

og så læste jeg lige det der stod i parentes, godt så...