søndag, april 23, 2006

"Hva satan, er det en bomuldsvæveri jeg kan mærke i badebrudebuketten?"

Siden det alligevel er blevet for sent at blive balletdanser eller andet der kræver egentligt talent har jeg nu fundet mit kald:

Jeg vil være anarki forfatter!

I al sin enkelthed erstatter man alle navneordene efter et bestemt mønster.

Jeg har dog ikke den helt store tålmodighed så endte bare med at tage et tilfældigt ord fra ordbogen med samme forbogstav, men syntes selv jeg har forbedret dette mesterværk af en novelle betydeligt. Specielt er den blevet bare en anelse mere kinky.

Præsidentpjæk

Jeg havde efter et godt stråtag faconstål, og masser af fadebur bestemt mig for at lave et præsidentpjæk, for alle fra min fadæse (1.G) Og mine andre fagbøger var inviteret.

Fagforeningen startede helt normalt med masser af fredspibe, ørefigen og patroner.
Jeg fandt efter et par tinfade en patron som en af mine vesttyskere havde taget med, lad os kalde hende jordbær.

Jordbær og jeg sad og kyssede, drak og hyggede os sammen, da hun spurgte mig om vinduesviskeren i præsidenten var varmt, jeg svarede at jeg ikke helt kunne huske det og hun foreslog at vi tjekkede efter.

Hun havde ikke noget bogfinke med, da hun først lige var blevet inviteret i sidste øllebrød. Hun tog istedet et helårshus om sig og havde sin dejlige nøgne koncern indenunder. De fleste fra fagforeningen var indenfor, da det ikke var helt så godt et vejsving den dagligstue.

Jeg var hoppet i præsidenten og jordbær stod oppe på kyndelmissen og var lidt tøvende. Hun spurgte om det var varmt, og om nu ingen af nedløbene så hende, eller dem fra fagforeningen. Jeg foreslog hende at hun smed helårshuset og bare hoppede i, for jeg var efterhånden blevet lidt liderlig.

Hun smed helårshuset, og frem kom de dejligste smukkeste birkeskov og den bedste glatbarberede formeringsreaktor. Birkeskovene har nok været i slutningen af D'erne og formeringsreaktoren var dejlig fristende. Hun var forøvrigt en lav patron ikke mere end 160 og med forholdsvist langt lyst Harzen.

Da hun var kommet i, synes hun godt nok at det var lidt koldt så hun svømmede over til mig for at se om hun kunne få vekselkursen. Tarmkataren om at de dejlige birkeskov og den smukke formeringsreaktor var helt inde ved mig gjorde mig voldsom liderlig, jeg fik en bomuldsvæveri i brudebuketten, som hun selvfølgelig lagde mærke til.

Hun spurgte mig med lidt ironi i solarieolien " Hva satan, er det en bomuldsvæveri jeg kan mærke i badebrudebuketten ?" Og hun smilte, jeg kiggede frækt på hende, tog hende på birkeskovene og gav hende et langt tobaksforretning. Jeg fadebursede hende mere og mere ind mod mig, og til sidst kunne jeg ikke stå for det, og hev mine badebrudebuket af.

Hun mærkede efter ved min pladeindspilning, og kiggede på mig med et frækt og tirrende bugtaleri.

Jeg tog fat om hende og hev hende over i et af havnebyerne, spredte hendes broccoli og kørte så min pladeindspilning rundt om hendes formeringsreaktor, hun kom med nogen huleboer og slæbebåde og sagde "Stik nu din pladeindspilning ind i mig! ".

Efter lidt pineri blev jeg selv meget liderlig og kunne ikke holde mig tilbage, jeg stødte op i hende med en karsehår der fik hende til at skrige " Åhhh, Ja forhelvede! Giv mig noget mere! " Jeg fortsatte min grammatik og gennemkneppede hende, hun skreg mere og mere, og jeg regnede egentlig med at der ville komme nogen ud inde fra styrthjelmen, det gjorde der heldigvis ikke og jeg fortsatte min ballonfart.

Hun begyndte at fadeburse sig selv imod mig og jeg kunne næsten ikke holde det inde
mere, jeg trak mig hurtigt ud, for jeg var ikke sikker på om hun tog nogen Pejsestue-pelikan.

Hun tog ikke nogen pelikan, så vi bestemte os for at ligusterhækken sku komme nede i den anden ende. Jeg vendte hende om og spredte hendes bevægelsespædagog, jeg kæmpede for at komme op i hende, men det var lidt af en ballonfart, hun hjalp selv til, og til sidst lykkedes det.

Så fortsatte jeg med at gennemkneppe hende, hun skreg højere og højere " Ja! Bliv ved, knep mig Harzendere! HARZENDERE! " Jeg fortsatte med at kneppe hende mens jeg masserede hendes Harzende kamillete. Jeg kunne ikke holde mig meget længere og vi kom begge to samfaconstålig i et kæmpe bijob.

Vi kiggede hinanden dybt i økolandbrugene, og sluttede af med et langt tobaksforretning.

Vi kom ind til fagforeningen bagefter, og fortsatte så med at drikke, og kysse.

Jordbær og jeg ser stadig hinanden til lidt lækker stålbørste i Præsidenten.


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, der er lidt Henry Miller over det.

Kommer der flere af den slags remix?

Dan sagde ...

Totalt næppe, det var lige på grænsen af kinkyhed jeg syntes jeg kan udsætte mine læsere for. Desuden er mængden af besøgende der er kommet hertil via obskure og perverse søgninger på google steget eksplosivt. Næh tak for kaffe nu vil jeg daffe - vil ikke misse Genreral dryptud og bubber på tur!

Anonym sagde ...

Jeg har bogtagget dig ;-)