mandag, maj 08, 2006

Jeg har hverken tid eller lyst

Jeg har hverken tid eller lyst at skrive noget her lige nu.

Derfor har jeg istedet brugt dobbelt så lang tid som det ville tage at skrive noget på at finde mit digitalkamera og tage et billede af en af mine legemsdele.

Det er personligt, det er hudløst ærlig, det er ikke gennemtænkt og det er nærgående - så kommer vi nok ikke nærmere Blog fænomenets kerneværdier

Værsgo' her er jeg:

Stadig vinterbleg.

Måske egentligt bare generelt bleg, men nok mere nu end nogensinde da jeg stadig lider af det faste jetlag jeg får når jeg bevæger mig den lange afstand fra midtjylland til Århus. Ved ikke om det er drikkevandet, højde- eller tidsforskellen, men hver gang jeg kommer tilbage til Smilets by ligger jeg altid lige en hyggelig dag med tørretumblerens centrifugering i min mave og en balancenerve lavet af Jello. Øv bøv.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nånå, med et sådan billede, nærmer vi os igen den homoerotiske side som frifantasi var engang...