fredag, juni 09, 2006

De små glæder

Ihhh jeg skal se SÅ meget fodbold de næste par dage - eller uger eller hvor lang tid sådan noget nu varer!

Jeg er et forstående og nogen gange næsten rimeligt og imødekommende menneske, MEN jeg har fundet ud af at det bedste ved at have tidlig ferie ikke så meget er det at høre god musik, slænge sig på plænen, lave god mad, bruge timer på ingenting (med god samvittighed!) og generelt dovne og fejre sin frihed. Nej det er at håne!

Er der noget bedre end at pege og grine på alle dem der endnu ikke har ferie - totalt næppe (bortset fra Bertelsen i TV, det siger sig selv).

For som jeg har forstået er det noget med - og det må du ikke hænge mig op på, men tilsyneladende er der et par stykker eller flere i min omgangskreds, der GERNE ville se det der fodboldhalløj HVIS de altså ligesom JEG havde ferie.

Derfor skal jeg se SÅ meget fodbold! Jeg skal svælge og nyde det så vildt og intenst som Otto Brandenburg OG Ole Thestrup på druk. Klaphat, væltede barstole og det hele.

ikke fordi det interesserer mig men fordi jeg KAN.

- Og jeg hepper på alle de hold du ikke kan lide - og endnu mere på de spillere du ikke kan lide!

jeg skal have fundet mig et hold ingen bryder sig om...USA plejer at være et sikkert kort.


Vi er røde, vi er hvide, og derimellem en stribe - og lidt stjerner

Ingen kommentarer: