tirsdag, juni 06, 2006

Hvis jeg koncentrere mig meget og gnubber pegefingrene mod mine tindinger kan jeg forestille mig hvordan det må blive endelig at blive færdig med denne sidste ukuelige eksamensopgave jeg konstant opdager nye og grusomme huller i.

Så lige nu løber jeg inde i mit hoved rundt på en blomstermark og synger:

ferie ferie ferie, slap nu af du har fri og syng en glad melodi,
op mod solen ler vi, den vil skinne til ferien er forbi...

- og så ler jeg op mod solen, der skinner.

I den virkelige verden har jeg besat min søsters værelser og nægter at indse at jeg kun med en overmenneskelig præstation kan udsætte opgaven for endnu en knibtangsmanøvre og gøre endeligt kål på den i løbet af idag som planlagt.


"ferie ferie ferie jeg slapper af, jeg har fri og synger glad melodi..."

Hvis jeg nu ignorere opgaven længe nok går den, som alle problemer sandsynligvis væk af sig selv.

Ingen kommentarer: