søndag, juni 25, 2006

En klumpfisk er en ordentlig krabat af en fisk, der som navnet antyder er usædvanligt og grinagtigt kluntet og klumpet.

Hvis du har været på nordsømuseet og set deres nu afdøde klumpfisk (du husker nok den bedst ved at det var den der døde da museet brændte) så ved du præcis hvordan min fod har set ud de sidste par dage. Stor, klumpet, klodset - og savnet.

Efter en heftig fodboldkamp i en af malagas baggårde lykkedes det mig at forstuve min ankel godt og grundigt så den svulmede med en hastighed der ville gøre HULK misundelig. Næste dag skulle jeg flyve hjem og der viste det sig at flyvning har det med at tidoble hævelsen - og først der nåede jeg klumpfiskens mæjestætiske svulme-forhold.

Nu har jeg så fået en fin forbinding og haft benet oppe i et par dage og har nu nået hvad jeg i maritime termer ville kalde et hævelse-nivau al'a omtrent en havtaske.

Så idag tager jeg på roskilde, og det er lige begyndt at regne. Jeg skal arbejde, oprindeligt som kameramand, men nu må vi se hvad det kan blive til. Bare jeg stadig får billetten er jeg glad og hvis det så ender med at jeg gul og blå må sidde med benet oppe og en fadøl i hånden så er det bittert, men ikke verdens undergang.

1 kommentar:

TiN yArDbIrD sagde ...

det er synd for dig! Jeg savner dig!