lørdag, september 16, 2006

Kjenner du virkelig inta en bot?!

De stærkt overdrevne rygter om denne hjemmesides død er .. ja stærkt overdrevne! Her kommer fx et fortælling der vil ryste og chokere enhver og få netop dig til at betvivle forskellen mellem rigtigt og forkert/godt og ondt!

Igår var jeg til reunionfest på mit tidligere gymnasium og senere på aftenen på det vidtberømte Chaplin Silkeborg, en begivenhed hvor jeg sammenlagt i omkring 7-8 timer var udsat for forskellige DJ's musikvalg. På intet tidspunkt i løbet af denne lange periode - og i tror mig ej når jeg siger det, men det er den pureste sandhed - hørte vi de fortræffelige hits BoingBoing eller Boten Anna(!!!) Jeg er lige ved at tro at det er den længste sammenhængede periode i hele september og august hvor jeg ikke har hørt i hvert fald en snas af disse sange. Beatles er en døgnflue i sammenligning med den massive spilletid disse to sange har haft denne sommer - og med rette!

Fødselsdags- og julegaveidéer

Ingen kommentarer: