torsdag, september 14, 2006

Her sker intet!

...Og det gør der ikke delvist fordi vi til semestart denne gang er vi blevet begavet med et chrash kursus i brug af nogen af Gallups statistiske programmer. Det er faktisk fantastisk underholdende, men også djævelsk svært for komplette talblinde som jeg selv.

Tilgengæld er det ikke så lidt man kan undersøge, så hvis man fx vil vide hvor mange bogstavjagtsspillende pælesiddere med ejerbolig og mere end et krøllejern i hjemmet, der er trofast seere af nyheder på tegnesprog (hvilket er den største seer-succes på dansk tv, hvis man kigger på den snævre målgruppe!) er det bare et spørgsmål om et par klik - problemet er når man så skal tolke disse tal, DET kræver tålmodighed og uendeligt meget tid.


- noget matematik

- Men jeg regner dog stadig med et comeback når kurset er overstået og hvis jeg helt usædvanligt skulle opleve noget at skrive om. Jeg har dog smidt min pc ud og dermed vinket farvel til paint shop pro, så nu skal jeg til at vænne mig til photoshop før jeg igen kan pryde indlæggene med billedmanipulationer. So long

- BOING BOING -

Ingen kommentarer: