lørdag, september 23, 2006

NU har jeg aldrig kendt mage!

Det var ligegodt sivans!

Af alle luskede og lumpne lurendrejere er denne homeboy begyndt at kaste sine håndtegn og 9 tons tunge rim ud på nettet til offentligt skue - bag min ryg og uden hverken sige det til mig eller fortælle mig om det! Men kan man forvente andet når hans adresse er på et kollegie der sortere i deres ansøgere og således kun tillader slægtninger af notoriske kriminelle og ordensforagtende elementer (Jeg snakker selvfølgelig om intet andet end et prospect af den landsdækkende 4 maj rockerborgskollegier) Han kan få et vaskeægte 8210 Århus V håndtegn fra en landsknægt fra møntmestergården i Den Gamle By tilbage lige i synet!



Se det er toner konerne kan lide
- brostensdansgulvet er altid fyldt i den gamle by!

Ingen kommentarer: