torsdag, januar 19, 2006

"AF BANEN, AF BANEN, HER KOMMER BANANEN!"

Ved vores lokale Integrations golfbane (Det hedder den altså, tror bare det er en almindelig golfbane bygget med EU-støtte) ligger der et bjerg af en bakke. Stejle sider og spredte pigbuske, som de hed da man var mindre, tror egentligt det er tjørnehække ribsbuske eller sådan noget, gør det til en helt perfekt kælkebakke.

Nu har vi desværre ingen kælk, men et par sorte sække er mindst lige så sjove og heldigvis langt mere smertefulde.

Jeg har temlig ondt i tænderne efter at have hugget dem ind i ryggen på Torben og bagen er øm, men det er en halsbrækkende, urimelig morsom og våd fornøjelse.
Nu kan jeg stolt sige at jeg har kælket HVERT år lige siden jeg blev for stor til den slags. Endnu en af de ting der understreger min mandighed og modenhed. Om jeg så som 60 årig skal have en hofteoperation om året skal der kælkes! Til den tid har jeg nok også fået råd til en af de dødsforagtelige trækælke der smider dig af ved den mindste ujævnhed og laver en halv Nelson oven på dig.
Udover varm kakao er det nok et af de største og eneste lyspunkter ved snevejr.


Bananerne

Ingen kommentarer: