tirsdag, januar 17, 2006

Bjørns syndikat af videnskabelig uredelighed

Jeg er grundet urimelig kritik blevet nødsaget til at specificere nogen formalia knyttet til min forgående public service meddelelse:

Kære Bjørn.
Først og fremmest tak for din hjertevarmende kritik. Det er altid dejligt at se at ungdommen nu til dags er videbegærlige og deltager i den videnskabelige debat.
Jeg er dog bange for det er dig der er helt på gale spor. Det er almen viden at Halley og hale-bob er to helt vidt forskellige fænomener. Men hvem nævner Halley's komet og hale-bopp? Det gør du, ikke jeg. Hvis du læser teksten igennem vil du se at der står skrevet "Halleybob" ikke Harley, Halley eller Hale-bobo, som der åbenbart spøger i din hittepåsomme hjerne.

Jeg har gjort mig den ulejlighed at opspore dette billede fra Hubbelbubbel teleskopet der forhåbentligt vil hjælpe os alle, - specielt Bjørn, til at blive lidt klogere.

Dette er tydeligvis den potentielt altødelæggende komet Halleybob. Objektet i dets hale er tydeligvis IKKE som også påstået i ovennævnte videnskabelige uredelighed en UFO eller hvad ellers ungdommens fantasifulde hjerne nu kan finde på.
Det skulle være tydeligt selv for det blotte øje at det derimod er Halleybobs opdager Halley, der befinder sig i dens hale. Hvilket selvfølgelig tager noget af glansen af selve opdagelsen.

3 kommentarer:

Bjørn Sivertsen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Bjørn Sivertsen sagde ...

Her har Hr. Hansen overset det som mine forgængere også gjorde og som jeg nu vil rette op på. det er jo klart for enhver, som har en hjerne der fungere bare lidt bedre et alm. skinke stykke(dog fra graasten-salater) at, "flammen" som i jo nok vil kalde den(haha), ikke strømmer ud af kroppen men ud af hjernen!!!!!. den fuldkomne, men lattervækkende påstand, om at det skulle forholde sig som Hr. Hansen mener må jeg tage den lysårs afstand fra.
Det er dog klart at Sir Halley´s hoved var fyldt med meget og der i blandt kalium. Når dette bliver antændt bliver flammefarven violet(hvilket er en meget graverende fejl for selv en personlighed som hr. Hansen, med minder De(hr.Hansen) vil give skylden til et sødt lille kamera). Hvis det havde forholdt som hr Hansen mener skulle flammefarven have været gul... og hvorfor mon??? pga. Sir Halley store forbrug af citroner, endte det med at hans blod blev omdannet til lithium, som jo brænder gult. derfor kan han ikke have "flammen"(haha) ud af kroppen men ud af hovedet.
"jo der er skam fut i fejemøjet" skulle Sir Halley have tilføjet efter den tur i rummet

Dan sagde ...

ævle bævle..