søndag, februar 12, 2006


Denne skønhed af en Paint-tegning forestillende en yndefuld elefant + akrobat, tegnet af undertegnede inspireret af det videnskabelige magasin Wrongboys History of Earth, har indtil idag været skyld i at Internet Explore brugere har set Frifantasi helt helt forkert.

Opdagede idag på grusomste vis at Internet Explore åbenbart ikke er kompatibel med skøn æstetik og det irriterer mig! Så siden har set ud af helvede til for jer der bruger IE (selv bruger jeg Firefox som giver mig stor glæde.) og jeg vil altså gerne sige at det IKKE var sådan den burde se ud. Det fuldstændig håbløse og uoverskuelige design var IKKE et bevidst element.

Elefanten er altså midlertidigt sat på græs og vil komme tilbage hurtigts muligt da den er mig så kær.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

du er jo blevet en værre html-designer freak :) måske du skulle smutte forbi http://www.petitiononline.com/msiepng/petition.html og signe :)

det skal dog nævnes at næste version af IE som skulle komme til efteråret sammen med Windows Vista skulle have fuld png support

Anonym sagde ...

Hello

I'm afraid I don't understand Danish, but see you have been inspired by my husband's drawings. You must not pinch his ideas otherwise he will get his mean elephant to eat you alive....this is true, the publishers agree, so there!

Ok?
Unless you want to pay him lots of money to make films.....

Only joking, we are pleased you like his work

Wrongboy says, delete that and say even if you pay lots of money, we will still send around the evil elephants.

Yours,
Rightgirl