torsdag, februar 23, 2006

Velkommen til den store GÆT-ET-PATENT-QUIZ!

Er du til indviklede tegninger, kan du lide gode præmier og er det at blive hyldet offentligt for dit store intellekt en af dine favoritbeskæftigelser?

Hvis du kan svare "Njaa" til bare ét af ovenstående spørgsmål så: VELKOMMEN TIL DEN STORE PATENT QUIZ

Reglerne er simple:
- Her på siden kommer en tegning/graf/oversigt fra en patentansøgning.
- Du skal så gætte hvad tegningen forestiller, hvem der ejer patentet eller noget helt tredje.
- Den der først kommer nærmest det rigtige svar vinder en fantastisk præmie. Alle må være med og man må gætte så mange gange man har lyst.

Here goes:

Jeg vil gerne have et bud på HVAD dette er, altså hvilket patent denne tegning forestiller:



Siden det er første quiz og jeg er i gavehumør får i endnu en figur fra ansøgningen:

Der gives store bonuspoint hvis man også gætter HViLKET internationalt firma der ejer patentet.

Dagens præmie er et underfundigt Wallpaper til din Mac eller PC, håndlavet af mig specifikt til dig og kun dig. Vinderen udnævnes Torsdag d. 2 marts.

Jeg tror ikke du tør gætte, men hvis du gør og du gætter rigtigt er du sej.

5 kommentarer:

Daniel sagde ...

Dan-Drengen! For dælen, det jo en fryd at læse den side... Jeg får helt lyst til at genoptage min egen. Men ak, tiden er ej dertil. Måske engang?

Anyway ... Øh ... Transformers! Der kommer en film, men hvor blev de egentlig af? Jeg tror det er en Transformer.

Eller en "spark-dig-selv-i-røven" maskine.

Eller en bionic-gå-bens-ting.

Eller... Pas.

Fuego.

Bjørn Sivertsen sagde ...

hey dannilowich

det kan kun være "ironman"(serie om en mand der har en dragt af metal der kan alt muligt) i den virkelige verden. altså til en soldat eller til al kamp i almindelighed.
Så er det Wayne Interprices(der i den virkeligeverden hedder Boeing(dem med flyene)) der har taget patentet.

eller så er det til at arbejde i minerne

ellers ellers... dan så så ... øh er det...øh your MOMMA

Nærmest Løkkelig sagde ...

Hmmm. Jeg tror, det er en Jeva-skoletaske. Jeva - the next generation. Patentet ejes i så fald af... nå ja, Jeva.

Anonym sagde ...

Hmm, det første billede er egentlig bare tegningerne til et ur med dato og bambusviser. Det bag fyren på billedet er egentlig bare en kødædende dræberrobot som tegneren nåede at fange i akten, så at sige.

Den nederste tegning er af mere tvivlsom karakter. Mit umiddelbare og dybt upersonlige gæt ville være en fuldautomatisk buttplug med dertilhørende rotator slash pincher maskine. Men det kunne selvfølgelig også være et faldskærmsaggregat.

Anonym sagde ...

hey
Far har gættet det, det er
......... og skal bruges til .....

så dettttttt.

lars